EVENIMENT

Adaugă eveniment, mută eveniment, anulează eveniment, reduceri și taxe, avans, trimite oferta, date log-in organizator, istoric acțiuni, personalizare ofertă

Se selectează data din calendar, apoi click pe "Adaugă eveniment". Se completează câmpurile, apoi se salvează.

Dacă oferta nu se regăsește în listă, verifică dacă sala de eveniment este bifată în ofertă și dacă oferta este valabilă pentru ziua respectivă a săptămânii.

Se va trimite oferta către client (prin e-mail sau pe WhatsApp), urmând să se înregistreze trimiterea ofertei. După confirmarea ofertei, se va încasa avansul (dacă este cazul), apoi organizatorul va avea acces la interfața Easy Party - organizatori.

Se pot adăuga acțiuni/discuții la eveniment (o conversație telefonică la care s-au stabilit anumite detalii, modificarea ofertei etc), iar când totul este pregătit pentru desfășurarea evenimentului, firul discuției se va închide.

După eveniment se va putea vizualiza fișa evenimentului și se va putea evalua evenimentul.

Oferta se poate edita doar înainte de acceptarea ofertei! În cazul în care oferta este deja acceptată, se dă click pe butonul "Oferta acceptată" pentru a reveni la starea de ofertă neacceptată.

Se identifică evenimentul, apoi se va da click pe butonul "Mută evenimentul" din colțul dreapta sus, se va selecta o dată din calendar și se va apăsa pe buton "Pune aici evenimentul".

Se identifică evenimentul, apoi se va da click pe butonul cu X din colțul dreapta sus și se va confirma anularea evenimentului.

Oferta se va trimite dând click pe butonul .

Dacă oferta se va trimite prin e-mail, aplicația va înregistra dacă oferta s-a trimis cu succes sau nu.

Dacă oferta se va trimite prin WhatsApp, se va deschide o fereastră de WhatsApp, în conversația cu organizatorul și cu oferta atașată sub forma unui link. După trimiterea ofertei, se va reveni în aplicație pentru a înregistra dacă oferta a fost trimisă cu succes sau nu.

Oferta trebuie acceptată de organizator, din interfața Easy Party - organizatori.

În cazul în care ambele părți sunt de acord cu oferta, iar organizatorul nu poate accepta oferta din diverse motive, operatorul poate accepta oferta din interfața Easy Party - admin.

Pentru a personaliza oferta, aceasta trebuie să nu fie acceptată.

În pagina evenimentului, se va da click pe creionul din secțiunea ofertei, apoi se vor face modificările dorite și se salvează.

Dacă se va alege o altă ofertă din listă, toate personalizările ofertei curente se vor șterge!

Reducerile și taxele se pot aplica la ofertă, dacă aceasta nu este deja acceptată.

În pagina evenimentului, se va da click pe creionul din secțiunea ofertei, apoi în secțiunea "Ajustare ofertă" se va aplica reducerea sau taxa.

Avansul se va putea înregistra după ce oferta a fost acceptată. Se va apăsa pe butonul "Avans neplătit", se vor introduce datele corespunzătoare, apoi se salvează.

Se va da click pe butonul cu suma încasată pentru avans, se vor completa câmpurile, apoi se salvează.

În pagina evenimentului, în secțiunea "Istoric - ultima înregistrare" se va vedea ultima acțiune efectuată în cadrul evenimentului. Pentru a vedea toate înregistrările, se va da click pe creion.

În pagina evenimentului, secțiunea "Istoric - ultima înregistrare" se va da click pe creion. În noua pagină se va da click pe butonul "Adaugă acțiune", apoi se vor completa câmpurile.

Dacă toate detaliile au fost stabilite pentru eveniment, atunci firul evenimentului va trebui închis.

În pagina evenimentului, secțiunea "Istoric - ultima înregistrare" se va da click pe creion. În noua pagină se va da click pe butonul "Închide firul evenimentului".

Dacă încheierea discuțiilor a avut loc și firul evenimentului este închis, oferta va putea fi editată doar dacă firul evenimentului se va redeschide și oferta va reveni la starea de "neacceptată".

În pagina evenimentului, secțiunea "Istoric - ultima înregistrare" se va da click pe creion. În noua pagină se va da click pe butonul "Redeschide firul evenimentului". Se va merge înapoi în pagina evenimentului și se va da click pe butonul "Oferta acceptată".

Datele de log-in pentru organizator se vor retrimite după ce oferta a fost acceptată, din pagina evenimentului, dând click pe butonul "Retrimite date logare".