SETĂRI

Date locație și Săli evenimente

În secțiunea Date locație se vor completa următoarele:

  • moneda;
  • denumirea locației;
  • adresa de e-mail folosită de aplicație pentru trimiterea e-mail-urilor;
  • adresa URL a aplicației;
  • adresa URL a paginii de contact a site-ului locației;
  • logo locație;
  • imagine preview pentru Facebook și WhatsApp.
  • Dimensiunea recomandată pentru cele două imagini este: 1200 x 630 px.

    În secțiunea Săli evenimente se dă click pe "Adaugă sală nouă", se completează toate câmpurile, apoi se salvează.

    Atunci când se adaugă o sală nouă cu o sumă fixă până la un anumit număr de invitați, se vor completa câmpurile de mai jos:

  • Nr max invitați = numărul maxim de invitați pentru care există o sumă fixă pentru închirierea sălii de eveniment (dacă există);
  • Sumă fixă = suma fixă pentru închirierea sălii de eveniment cu un număr maxim de invitați;
  • Sumă/invitat= suma pentru fiecare invitat în plus față de numărul maxim al sumei fixe.
  • Exemplu:

    Sala de eveniment „Petreceri adulți” are o sumă fixă de 1500 lei / oră, iar numărul maxim de invitați este 20. Suma pentru fiecare invitat în plus este de 100 lei / oră. Sala va fi închiriată de un de 30 de persoane, iar calculul se va efectua astfel:

    1500 + (30-20) * 100 = 2500 lei / oră